تبلیغات بخش اختصاصی اناشید اسلامی

حکمت چیست که پیامبر صلى الله علیه وسلم به قرائت سوره‌ی کهف در هر جمعه دستور داده و فرموده است: «مَنْ قَرَأَ سُورَهَ الکَهْفِ فِی یَومِ الجُمُعَهِ أَضَاءَ لَهُ مِنَ النُّورِ مَا بَیْنَ الجُمْعَتَیْنِ»؛ هر که سوره‌ی کهف را در روز جمعه بخواند، برای او از این جمعه تا جمعه‌ی دیگر نوری خواهد شد. (رواه الحاکم فی مستدرکه، وصحح إسناده، وحسنه ابن حجر)

پاسخ اینجاست ! این سوره‌ای است که مسلمان را به ایمان بر تقدیر خیر و شر از طرف الله تعالىٰ پرورش می‌دهد! همان‌گونه که می‌بینیم چگونه تقدیر الهی از غیب برای یتیمان، ضعیفان، مساکین و مظلومین کارساز می‌شود و به یاری آنان می‌شتابد!

به راستی که سوره‌ی کهف، به تدریج حکمت خداوندی نسبت به تقدیر را به انسان تلقین می‌کند و او را وامی‌دارد که به غار رحمت الهی پناه گیرد تا گرما را احساس کرده و به خنکی یقین و آرامش دست یابد!

 

هم اکنون یکی دیگر از تلاوت بسیار زیبای سوره کهف را با صدای قاری کرد اهل سنت از کشور عراق جناب قاری رعد محمد الکردی آماده دانلود نموده ایم. مارا نیز در دعای خیر خود یاد کنید.


مشخصات

آیا می دانید سالانه میلیارد ها دلار برای فعالیت های رسانه‌ای مخرب و تغییر اندیشه و فرهنگ اسلامی نسل جوان هزینه می شود؟ شما نیز با پرداخت حداقل ۵۰ هزارتومان به مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان بپیوندید و از رسانه اینترنتی اهل سنت حمایت کنید . (برای پرداخت کلیک کنید) ::

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزودن لیست پخش جدید