تبلیغات بخش اختصاصی اناشید اسلامی

شیخ محمدصالح پردل از علما و سخنوران برجسته اهل سنت ایران می باشد. ایشان در یک برنامه تلویزیونی در کشور تاجیکستان درباره زندگی خود مطالبی را بیان نمودند که گزیده ای از این مطالب برای آشنایی بیشتر شما با ایشان به شرح ذیل است: “من محمدصالح پردل هستم. در سال 1342 ه.ش در بندرعباس به دنیا آمدم. تحصیلات ابتدایی و مقدماتی خود را تا مدرک سیکل در زادگاه خود فرا گرفتم. پس از آن به توصیه و راهنمایی استاد و شیخ بزرگوار جناب شیخ محمدضیایی که از دوستان پدر بنده بود برای ادامه تحصیل به شهر مدینه منوره رفتم. در سال 1358ه.ش تحصیلات خود را در دانشگاه اسلامی مدینه منوره شروع کردم و پس از 5 سال از دانشکده شریعت اسلامی این دانشگاه مدرک لیسانس خود را دریافت کردم. پس از آن به مدت 2 سال دیگر در دانشگاه اسلامی اسلام آباد پاکستان نیز تحصیلات خود را ادامه و به سرانجام رساندم.”

شیخ محمدصالح پردل سالیان درازی است که در امر دعوت به اندیشه های ناب اسلامی سعی فراوان داشته اند و سخنرانی های سرشار از حکمت و دانایی ایشان برای هر مستمعی جذاب و مورد پسند است.

ان شاءالله مجموعه سخنرانی های برگزیده شیخ محمد صالح پردل را از سایت سنت دانلود دریافت نمایید و برای دوستان خود نیز ارسال نمایید.


مشخصات

  • نام سخنران: شیخ محمدصالح پردل
  • موضوع سخنرانی: ارکان اسلام
  • حجم: 12 مگابایت
  • بازنشر: سنت دانلود
  • لینک دانلود مستقیم (برای دانلود کلیک کنید)
آیا می دانید سالانه میلیارد ها دلار برای فعالیت های رسانه‌ای مخرب و تغییر اندیشه و فرهنگ اسلامی نسل جوان هزینه می شود؟ شما نیز با پرداخت حداقل ۵۰ هزارتومان به مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمنان بپیوندید و از رسانه اینترنتی اهل سنت حمایت کنید . (برای پرداخت کلیک کنید) ::

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

افزودن لیست پخش جدید